Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Politické billboardy a plakáty v prostoru města: Případová studie Prahy
Weyrová, Dominika ; Hána, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá politickými billboardy a plakáty v prostoru hlavního města Prahy před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2021. Pro výzkumné účely této práce byly vybrány tři katastry s rozdílnou skladbou obvykle žijících obyvatel (Stodůlky, Černý Most a Dejvice) a ty následně porovnávány mezi sebou. Jejím cílem bylo zaprvé zkoumat prostorové rozmístění kampaní v těchto pražských katastrech, zda se lišila jejich četnost nebo i obsahové sdělení. Dále bylo dotazníkovým šetřením zkoumáno vnímání billboardů a plakátů v rámci předvolebních kampaní ze strany potenciálních voličů a v poslední části byly zkoumány strategie, které využívají jednotlivá politická uskupení při práci s billboardy a plakáty. Prvním výstupem byla mapová zobrazení, ze kterých vyplývá rozdílná četnost outdoorové reklamy ve vybraných katastrech, obsahové rozdíly ale v rámci katastrů ve výzkumu zaznamenány nebyly. Dalším výstupem byl fakt, že lidé si billboardů či plakátů v prostoru města obecně všímají, některé vnímají spíše pozitivně, jiné naopak spíše negativně ale ovlivnění jimi při volbách pak naprostá většina z nich odmítá. Z rozhovorů s představiteli stran o strategiích při rozmisťování vyplynulo, že se k outdoorové reklamě staví každý politický subjekt poměrně odlišně a není možné...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, ale také se dotýká reklamy jako takové včetně popisu různých typů tradičních masových médií a jejich role ve společnosti. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál - venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj, proces plánování a trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Vliv genderového marketingu při tvorbě reklamních strategií
Machálková, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním problematiky současné situace na poli genderových reklamních strategií, které jsou zacíleny zejména na ženský marketing. Zpracováním marketingového dotazníkového šetření a skupinových rozhovorů jsou zjištěny názory žen na vybrané reklamní kampaně. Dále je provedeno zhodnocení a zpracování informací z Focus Groups, jež se týkají nákupního chování studentek vysokých škol. Následně jsou vytvořeny modely nákupního chování, včetně faktoru působících na zvolenou cílovou skupinu.
Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
Jeníčková, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá využitím informačních technologií při analýze působení reklamních sdělení, se zaměřením na venkovní reklamu. V teoretické části je čtenáři nastíněn vznik a vývoj reklamy, jak působí na člověka, zda je schopna změnit jeho spotřební chování, jaké je její postavení v současném světě a jak se při její analýze dají využít nové moderní technologie ve spolupráci s psychologií. Druhá část práce je zaměřena na praktický výzkum působení outdoorové reklamy na člověka. Čtenář se detailně seznámí s využitím technologie Oční kamery v praxi, jak probíhala příprava na výzkum, jaké problémy byly řešeny v jeho průběhu, až po analyzování získaných dat, která jsou slovně i graficky interpretována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.